UWAGA !!! WZNAWIAMY PRZYJMOWANIE NOWYCH ZAMÓWIEŃ.

Po tygodniowej przerwie wznawiamy przyjmowanie nowych zamówień.

Zamówienia będą realizowane w kolejności spływania i według rejonów logistycznych tak aby udawało się je realizować w jak najkrótszym czasie. Chcemy aby zamówienia docierały do Was najdłużej do 5 dni roboczych, a nie tak jak przed wstrzymaniem przyjmowania zamówień, kiedy kolejka oczekujących przekraczała 14 dni.

Jeżeli chcecie otrzymać zamówienie w tygodniu przedświątecznym to prosimy zaznaczyć to w UWAGACH DO ZAMÓWIENIA przy składaniu zamówienia a nie w osobnej informacji. UWAGA. NIE PRZYJMUJEMY DOMÓWIEŃ przesyłanych mailem albo zgłaszanych telefonicznie gdyż powoduje to olbrzymie zamieszanie w procesie elektronicznego rezerwowania produktów u producentów i rolników. Wszystkie terminy wywozowe na SOBOTĘ przedświąteczną mamy już wyczerpane więc prosimy nie zamawiać na ten dzień.

Z powodu epidemii koronawirusa występują chwilowe braki produktów i zawsze prosimy sprawdzać zawrtość dostawy z otrzymanym dokumentem a nie z zamówieniem, gdyż zawsze rozliczamy ewentualne braki towarów zwracając pieniądze na konto bankowe lub w gotówce. Zgłaszanie reklamacji typu że w dostawie nie było zamawianego produktu jeżeli go nie było na otrzymanym paragonie nie ma sensu bo fakturujemy jedynie produkty dostępne w danym dniu, a ewentualną różnicę kwot rozliczamy na bieżąco. Chyba że produkt jest na  wystawionym paragonie a nie ma go w rzeczywistości wóczas oczywiście reklamacja jest zasadna.

Dziękujemy wszystkim za wyrozumiałość w tym ciężkim okresie i przepraszamy za wydłużony czas dostaw ale złożyliście tak wielką liczbę zamówień że całkowicie sparaliżowaliście możliwość ich realizacji na bieżąco a przypominamy że LokalnePrzysmaki to nie Hipermarket pełny produktów przemysłowej produkcji, tylko wirtualny targ z lokalną żywnością gdzie kupowane produkty są produkowane na Twoje zamówienie a ryby pływają jeszcze w potoku Mosorczyk gdy je zamawiasz.