Po Świętach wznawiamy dostarczanie zamówień od środy 15.04.2020.

Po Świętach wznawiamy dostarczanie zamówień od środy 15.04.2020
W pierwszej kolejności zrealizujemy zamówienia złożone wcześniej mimo informacji o wstrzymaniu przyjmowania zamówień, te które nie zmieściły się w harmonogramie wywózek przedświątecznych.Obecnie termin realizacji wynosi 7-10 dni.

Bardzo prosimy obserwować informacje na czerwonym pasku na naszej stronie o obecnych terminach realizacji. Nie jesteśmy w stanie udzielać informacji telefonicznie ponieważ ze względu na olbrzymią ilość zamówień, dzwonicie do nas bez przerwy z pytaniem o termin dostawy, oraz czy już można składać zamówienia, co paraliżuje dział sprzedaży, który obecnie jest zaangażowany w kompletowanie zamówień aby skrócić czas oczekiwania na dostawę. Wierzcie nam, że chcielibyśmy obsłużyć wszystkich w krótkim czasie ale specyfika LokalnychPrzysmaków jest taka, że produkty świeże, które do Was docierają nie mogą być magazynowne. Są one codziennie zamawiane u producentów i rolników i przygotowywane na konkretne zamówienia będące w harmonogramie wywozów na dany dzień, tak abyście otrzymywali zawsze świeże produkty. Nie jesteśmy hipermarketem gdzie można zamawiać produkty leżące na półce, tylko lokalnym, wirtualnym targiem z lokalnym produktami produkowanymi w niewielkich ilościach, stąd w dostawach produktów mogą występować chwilowe braki produktów szczególnie gdy zamówienia są składane znacznie wcześniej przed terminem realizacji. Dlatego gdy kolejka oczekujących zamówień zbliża się lub przekracza 2 tygodnie jesteśmy zmuszeni wstrzymać chwilowo przyjmowanie nowych zamówień.

Klienci o statusie VIP mogą składać zamówienia bez kolejki oczekiwania z realizacją 48 godzin.

W obecnej trudnej sytuacji wszystkie problemy prosimy zgłaszać mailowo, zawsze podając numer zamówienia,którego sprawa dotyczy co ułatwia identyfikację i przyspiesza udzielenie odpowiedzi.

Nasi kurierzy pracują w trudnych warunkach po kilkanaście godzin dziennie. Staramy się aby dostawy były bezkontaktowe. Zawsze na życzenie zostawiamy produkty pod drzwiami a ewentualne rozliczenia- nadpłaty lub niedopłaty realizujemy za pomocą przelewów bankowych. Prosimy o ograniczenie opcji płatność gotówką przy dostawie do absolutnej konieczności. Na razie nie chcemy jej wyłączać całkowicie ale prawdopodobnie będziemy musieli uczynić to dla wysyłek - kurierem UPS, który wprowadza ograniczenia w tym zakresie.

Zamówienia z zagranicy, dla rodziców w Polsce można opłacać kartą kredytową za pomocą platformy e- card zakładając konto na  dane i adres rodziców, podając mail do korespondencji osoby zamawiającej za granicą. W uwagach do zamówienia warto zaznaczyć, że jest to zamówienie dla rodziców w Polsce.

Przypominamy, że od kwietnia nie wysyłamy przesyłek za pomocą kuriera UPS zawierających produkty wrażliwe temperaturowo ( nabiał, wędliny) bez zaznaczenia opcji "opakowanie termoizolacyne". Nie wysyłamy również produktów niedostępnych w opcji kurier UPS - informacja o tym jest dostępna na karcie danego produktu. Należy ją czytać, nie wrzucać do koszyka świeżych ryb, mięs itp.