Najczęściej zadawane pytania
Po co się rejestrować?
Rejestracja w Lokalneprzysmaki.pl jest bardzo prosta: wystarczy e-mail i podane przez Ciebie hasło oraz dane adresowe. Możesz się zarejestrować zanim rozpoczniesz zakupy lub już po dodaniu towarów do koszyka. Klient zarejestrowany ma możliwość oglądania historii swoich zakupów oraz skorzystać z większej ilości form płatności a także ma możliwość po dokonaniu dwóch zakupów złożyć zamówienie telefoniczne.
Jak się zalogować?
Twoim loginem w Lokalneprzysmaki.pl jest Twój adres e-mail podany przy rejestracji. Hasło podajesz sam w procesie rejestracji.
Zapomniałem hasła, co mam zrobić?
Pod oknem logowania jest link Zapomniałem hasła. Podaj swój e-mail. Link do zmiany hasła zostanie wysłany na Twój adres e-mail. Przejdź na proponowany adres i podaj dwukrotnie nowe hasło.
Czy mogę dokonać zakupu bez rejestracji?
Tak można. Wystarczy wybrać produkty i podczas składania zamówienia wybrać opcję: Zamówienie jako klient jednorazowy, a następnie wypełnić formularz z danymi adresowymi.
Jak korzystać z wyszukiwarki?
Wpisz nazwę do wyszukiwarki. Domyślnie przeszuka ona nazwy i marki wszystkich produktów.
Ceny produktów?
Ceny produktów pokazane są przy każdym produkcie. Są to ceny brutto z podatkiem VAT za jednostkę miary pokazaną przy produkcie np. szt., kg, opakowanie, litr.
Jak dobierane są produkty?
Wszystkie produkty w Lokalneprzysmaki.pl pochodzą od lokalnych producentów / gospodarstw rolnych z Małopolski wytwarzających i produkujących żywność metodami tradycyjnymi w niewielkich ilościach ze szczególną dbałością o jakość i niepowtarzalny smak produktu z zachowaniem starych receptur.
Jak rozpoznać produkt ekologiczny?
Każdy produkt ekologiczny posiada certyfikat rolnictwa ekologicznego i jest oznaczony specjalnym symbolem umieszczonym na opakowaniu. Dodatkowo pod unijnym logo znajduje się numer jednostki certyfikującej oraz kraj pochodzenia surowców. Wszystkie produkty pochodzące z certyfikowanych upraw rolnictwa ekologicznego zostały w naszym sklepie opisane hasłem „Produkt ekologiczny”.
Gdzie dowozimy produkty?
Produkty dowozimy własnym kurierem na terenie Krakowa i aglomeracji krakowskiej. Szczegółowy zasięg gdzie docieramy można znaleźć na mapce. Zamówienia spoza Krakowa realizujemy kurierem UPS.     
Chciałbym złożyć zamówienie a mieszkam poza terytorium zaznaczonym na mapce. Czy mogę liczyć na realizację zamówienia?
Tak. Wybrane produkty po potwierdzeniu przez sklep dostarczymy za pośrednictwem kuriera UPS.           
Czy mogę odebrać zamówiony towar osobiście?
Nie, ponieważ zamawiane produkty świeże nie są magazynowane, dostawa odbywa się bezpośrednio od producenta, aby zachować największą świeżość.
Jak można zapłacić za zamówienie?
Dostępne są następujące formy płatności: a) Płatność przelewami online z portalu eCard b) Płatność kartami płatniczymi Visa i Mastercard z portalu eCard c) Płatność przelewem tradycyjnym na numer konta Lokalneprzysmaki.pl d) Płatność gotówką przy dostawie u kuriera Lokalneprzysmaki.pl
Jak rozliczamy płatność kartą płatniczą?
Transakcja kartą płatniczą przebiega następująco: - eCard wysyła zapytanie autoryzacyjne w wyniku którego bank wydawca zakłada blokadę.Lokalneprzysmaki.pl realizuje zamówienie a następnie po wystawieniu paragonu fiskalnego pobiera ostateczną kwotę zamówienia z karty płatniczej. Kwota ta nie może być większa niż wcześniej zrobiona blokada na karcie. Nie pobieramy z karty żadnych środków poza ostateczną kwota transakcji.     
Kiedy mogę wybrać formę płatności: gotówka przy dostawie?
Zawsze możesz wybrać płatność gotówką, ale sklep zastrzega sobie możliwość weryfikacji wiarygodności złożonego zamówienia.       
Jak złożyć zamówienie?
a) Sprawdź na mapce czy mieszkasz w rejonie obsługiwanym przez kuriera  Lokalneprzymaki.pl b) Dodaj produkty do koszyka c) Określ ilość d) Jeśli jesteś naszym zarejestrowanym klientem zaloguj się podając login i hasło. Jeśli są to Państwa pierwsze zakupy, zarejestruj się. Istnieje również możliwość zrobienia zakupów jednorazowych bez rejestracji (zobacz procedurę) e) Wybierz metodę płatności f) Potwierdź wszystkie parametry zamówienia w podsumowaniu g) Wybierz sposób dostawy Kraków - kurier własny, poza Kraków kurier UPS h) Odbierz e-mail potwierdzający zamówienie i potwierdź kliknięciem w przesłany link
Czy zamówienie muszę jakoś potwierdzać?
Tak. Po złożeniu zamówienia otrzymasz na adres e-mail podany przy rejestracji link do potwierdzenia zamówienia. Kliknięcie w ten link powoduje przyjęcie zamówienia do realizacji i w zależności od wybranej formy płatności będzie ono skierowane do realizacji. Po otrzymaniu przez nas zawiadomienia o dokonaniu zapłaty przez operatora płatności, ewentualnie przy możliwości zapłaty gotówką przy dostawie zostanie ono skierowane natychmiast do realizacji.
Jak mogę zobaczyć złożone zamówienie?
Wszystkie złożone zamówienia a także status ich realizacji można przeglądać w zakładce Moje konto/Historia zamówień.
Jaka jest minimalna wartość zamówienia?
Minimalna wartość zamówienia, które może być zrealizowane przez Lokalneprzysmaki.pl wynosi 50 zł.
Jak składać reklamację?
Reklamacje ilościowe (niezgodność dostarczonego towaru z zamówieniem) należy składać bezpośrednio u kuriera Lokalneprzysmaki.pl poprzez wypełnienie formularza reklamacji. Pozostałe reklamacje składa się drogą mailową na adres sklep@lokalneprzysmaki.pl.
Czy istnieje możliwość złożenia zamówienia telefonicznie?
Istnieje taka możliwość wyłącznie dla klientów zarejestrowanych po dokonaniu min. dwóch transakcji za pomocą strony internetowej i podaniu przez telefon adresu e-mail do weryfikacji zamówienia.
Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Tak, po zaznaczeniu opcji chcę otrzymać fakturę VAT i podaniu wymaganych danych.
Czy można zmienić złożone zamówienie?
Złożone zamówienie można zmienić do chwili przekazania zamówienia do realizacji. Po wpływie zapłaty na konto zmiana zamówienia jest niemożliwa.
Przy jakiej wartości zamówienia dostawa jest gratis?
Przy zamówieniu o wartości powyżej 99 zł z terenu Krakowa oraz o wartości powyżej 250 zł przy wysyłce kurierem UPS poza Kraków dostawa jest darmowa.
Czy będę poinformowany jeżeli do skompletowania mojego zamówienia będzie brakowało danego produktu?
Tak. Jeżeli z jakichś przyczyn nie istnieje możliwość dostarczenia do Państwa zamawianego produktu, będziecie o tym niezwłocznie poinformowani. Zaproponujemy Państwu dogodne dla Państwa rozwiązanie.
Co oznacza określenie „waga około”?
Przy nazwach niektórych produktów użyto określenia „waga około” co oznacza, że cena towaru jest skalkulowana za określoną porcję towaru (np. kiełbasa Lisiecka waga około 500g). Wynika to ze specyfiki produktu, który produkowany jest w częściach niepodzielnych np. pęto kiełbasy, płat boczku itp. Ponieważ produkty tego typu sprzedajemy bez krojenia, w całości, dlatego jego waga może nieco odbiegać od ilości podanej w opisie, stąd określenie „waga około”. Po skompletowaniu zamówienia waga każdego produktu będzie już ściśle określona i dostaniecie Państwo dokładne rozliczenie wagi produktu oraz wartość do zapłaty przed wysyłką towaru.
Czy przy produktach na wagę mogę zamawiać dowolną ilość towaru?
Produkty ważone można zamawiać wyłącznie w porcjach podanych przy opisie produktu (np. ser kozio-krowi waga około 200 g) oraz jego wielokrotnościach. Jeżeli chcemy zamówić 600 g sera zamawiamy 3 jednostki po 200 g.
Jaki jest koszt dostawy?
Koszt dostawy kurierem własnym na terenie Krakowa wynosi 19 zł. Koszt dostawy poza Kraków kurierem UPS wynosi 21-zł.
Jaki są terminy dostaw?
Zamówiony towar dostarczany jest we wtorek, środę, czwartek, piątek każdego tygodnia w godzinach od 14.00 do 21.00 na terenie Krakowa. Poza Krakowem realizacja następuje zgodnie z listem przewozowym. Przy czym zamówienie aby ze względów technicznych mogło być zrealizowane powinno być złożone min. 48 godzin przed przewidywanym terminem dostawy. Ponieważ dostarczany towar jest w większości produkowany na Państwa zamówienie i dostarczany bezpośrednio po wyprodukowaniu wcześniejsze składanie zamówień ułatwia i skraca proces logistyczny.
Jak przewozicie zakupy?
Towar dostarczany jest przez kuriera Lokalneprzysmaki.pl na terenie Krakowa specjalistycznym transportem. Poza Krakowem za pośrednictwem UPS.
Co zrobić gdy przy dostawie brak jest jakiegoś produktu?
Przy dostawie towaru należy sprawdzić jego zgodność z zamówieniem. W razie stwierdzenia rozbieżności lub uszkodzenia towaru należy spisać w obecności kuriera protokół reklamacyjny.
Kiedy zostanę zawiadomiony o terminie dostawy?
Po skompletowaniu dostawy zostaniecie Państwo poinformowani drogą mailową o dniu i godzinach dostawy.
Co zrobić gdy zamawiającego, pomimo zawiadomienia o terminie dostawy, nie będzie pod adresem wysyłkowym?
Jeżeli nie będzie Cię pod wskazanym adresem wysyłkowym pomimo zawiadomienia o terminie i godzinach dostawy skontaktuj się ze sprzedającym i awaryjnie będziesz mógł odebrać przygotowaną przesyłkę osobiście. Jeżeli wiesz wcześniej, że nie będziesz mógł odebrać przesyłki we wskazanym w zawiadomieniu terminie poinformuj o tym sklep, termin dostawy zostanie skorygowany.      
Czy wszystkie produkty wysyłacie kurierem UPS?
Nie wysyłamy produktów oznaczonych na karcie produktu ikonką "towar niedostępny w servisie UPS" prosimy o sprawdzenie w czasie zamawiania.
 
© Comarch SA 2017. All rights reserved Powered by Comarch e-Sklep ®